Går inte att Roota eller någonting

Diskussion i 'Blade' startad av xactur, 3 maj 2012.

1. xactur

xactur Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tjenna!

Jag är helt ny med touch telefoner så har jag läst och tagit det lungt på vartenda guide om hur man rootar och fixar och trixar.

Men hur det än är så går det bara inte att göra det ingen utav alla miljontals sidor jag varit inne på så funkar det inte... :mad:
    har nu suttit i nästan 3 dagar konstant efter skolan.

så jag skulle helst vilja få lite hjälp om varför inget funkar för jag slår snart sönder skiten ^^ alla efter länkarna säger ojj tack (någon) den här funkar perfect för min ZTE blade Gen 2 android 2.3.5.

men sen kommer jag med min ZTE blade gen 2 android 2.3.5 och det funkar inte när man gör exakt som han/hon säger

och som sagt det här är min första touch mobil jag har haft så jag är lite noobig :) men skulle jätte gärna villja roota och fixa mobilen för den laggar och jag vill ha nya launchers och ja ni vet vad för roliga grejer man kan ha :D

Tack i förhand att ni tog er tid att läsa :D

2. Gryph

Gryph Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    986
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
    Last edited: 3 maj 2012
  3. xactur

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hmm mr pigfish eller vad han heter sa en gen 2 :S men ok ska försöka med den :)

4. Gryph

Gryph Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    986
    Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Elisa
    Telefon:
    Oneplus 8 Pro
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Övrigt:
    Nvidia Shield TV
    Mr pigfish fungerar bara med gen 1 och gen 2 så den säger att även gen 3 är gen 2. Kom telefonen med 2.3 så är den gen 3 eller uppdaterats med den officiella 2.3 uppdateringen.

5. xactur

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

är det inte det ena så är det det andra nu går det inte att fixa inn hans drivare för att min win 7 installerar dom så fort jag ploppar i den och enligt guiden så ska man göra något i meelan den installationen -.- kan inte få den att att sluta göra det heller

Edit: jag har nu avslutat installationen och enligt vad han säger så är det klart utav resultat tack så hemskt mycket Gryph För hjälpen! :D

Last edited: 3 maj 2012