Avslutad: Gear s2 Classic + HW1 intressekoll

Discussion in 'Arkiverade annonser' started by Adler, Apr 15, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Adler

Adler Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Har en Gear s2 Classic i riktigt bra skick, inga repor eller skador. Kartong, docka, laddare (ej original) men Samsung. Kvitto följer också med. Följer också med två extra armband, en länkvariant i svart och en milanese med magnetlås i svart.

Pris: 1000:- + frakt

Vet inte om jag kan slita mig ifrån den men jag kan göra en intressekoll på en Huawei Watch 1 också med stållänk + 3 extra armband ( två i läder och det andra är ett milanese i silver). Komplett med kartong och kvitto osv.
    Vad får man för en sån?

Finns i Linköping men kan skickas.

2. Duccen

Duccen Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Har s2an 3G? Hur är batteritiden? Har den trådlös laddning?

3. Adler

Adler Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

@Duccen@Duccen S2 Classic har inte 3g, "vanliga" s2 har en modell med 3g vet jag. Batteritiden är ca 1.5 dag beroende på användning och ja den har trådlös laddning.

4. Duccen

Duccen Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

Ok, är dock nyfiken på vad det innebär att laddare är inte original men Samsung.

Mellan Samsung och Huawei vilken tycker du fungerar bäst i motions sammanhang?

5. Adler

Adler Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

@Duccen@Duccen det är inte den laddaren som följde med klockan men jag hade en samsungladdare och kabel liggandes i lådan. För motion skulle jag säga S2an. Känns lättare på armen och har smidigare funktioner inom det området då du bland annat kan ha Spotify offline på den utan att ha med sig luren. Har inte motionerat med den dock.

Thread Status:
Not open for further replies.