Hej! Hittade ingen tråd om detta genialiska spel. https://market.android.com/details?id=au.com.phil.mine2 Köpte det idag och det är en stor förbättring från ettan men samma sköna känsla. Det är även ganska svårt om man kör på medium och svårare. Tips och tricks kanske? Jag befinner mig allt för ofta längst ner och med noll stegar så ett tips är att alltid gå ner med så många stegar som möjligt!
Köpte det och klarade av det på kvällen, när man klarat det en gång blir det tyvärr rätt trist :/ När man får liftarna går det rätt fort tyvärr...hade gärna sett att det var längre
Körde på easy och kom igenom det relativt snabbt. Ska köra hard nu men som du säger är det inte riktigt lika roligt andra gången. Finns ju även expeditions! Hade velat ha broar och mycket djupare berg. Även osäkrare berg ju längre ner man kommer, ras osv. Men visst var det värt 13 kr?
Super skoj spel... Perfekt att fördriva lite tid på... Men spela en hel kväll är något som man inte har tid med.... Rekommenderar det varmt.. och den kostar inte mycket helt klart värd pengen.
Lätt ett av de bästa spelen till android. Spelade ettan ganska flitigt och blev väldans glad när jag hörde att tvåan var på väg. Har nu spelat igenom alla uppdrag och är nu på min första freeplay. Det jag saknar är väl att vatten inte syns på kartan och att det inte finns broar.