Beklagligt. Inläggen i tråden visar tydligt att några medlemmar förstod min tanke, oavsett om de var för eller mot min syn som berör "Gilla knappen". Det är ingen fråga om rätt eller fel. Det var och är en vänskaplig dialog om "Gilla knappen" för och nackdelar i ett forum eller gemenskap. "Gilla knappen" tillhör forumets tekniska funktioner därför placerade min tråd i rätt avdelningen "Sajtrelaterat - hjälp och förslag". Tack! Men jag är för evigt tacksam och en aningen stolt över åtgärden "låsning". Jag är övertygad om att skarprättaren inte insåg eller förstod att åtgärden låsning bekräftar textinnehållet i min tråd. Nu är min tråd för alltid bevarad åt eftervärlden i avdelningen "Sajtrelaterat - hjälp och förslag". Vad mer kan jag önska. Inget. Om tråden endast flyttats till en annan avdelning utan en låsning lär den omedelbart drunknat i mängden av trådar och inlägg och glömts bort. https://swedroid.se/forum/threads/swedroid-se-gillar-funktionen-aer-norm-bevarande.126447/
"För alltid bevarad för eftervärlden" kan ju diskuteras. För mig är det bara en knapptryckning bort att förpassa tråden bort från nutiden och därmed också eftervärlden Gilla-knappens varande kan diskuteras långt och länge. Alla har vi olika syn på den. Som vanligt är det nog en mognadsfråga. När man är tillräckligt mogen så handlar inte livet om att söka bekräftelse från andra utan man står för sina åsikter oavsett om de gillas eller ogillas. Jag ser det som en Tack-knapp. Det jag skrev var till nytta eller nöje för någon.