Gjorde bort mej-vill ha tillbaka fil (Titanium Backup)

Diskussion i 'Applikationer' startad av pj87, 18 apr 2012.

1. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Rootade min Arc med GB och installerade Titanium Backup för att flytta filer till SD + att kunna säkerhetskopiera hela mobilen.

Nu har jag lagt in ICS och rootat, flyttat tillbaka allt och har varit supernöjd.

MEN

All data på alla program funkar som förut å alla stjärnor på Angry Bird men Where's my water har nollställts?

Tänkte man kanske kunde ominstallera sista backupen men TB hade gjort en ny tidigare och raderat den gamla

Min fråga: Finns det nått bra och gärna gratis program så jag kan få tillbaka säkerhetskopian från SD-kortet eller datan/Save från WMW?

2. Rozeman

Rozeman Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Kolla här: http://www.piriform.com/recuva. Har själv testat med gott resultat när jag förlorade en massa kort från mitt SD-kort. Värt ett försök!

3. pj87

pj87 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    32

MINA ENHETER

Jo det funkar bra med bilder å filmer + lite annat men just TB backup filerna hittar den inte bara dom som redan finns och en massa det står--> /()=/%/(%="#¤"#%"&#-- eller liknande på men det står även att dom funkar bra. Testade att lägga in dom filerna jag hittade med rätt namn men var samma filer som redan fanns

TB var inställd på att skriva över dom gamla filerna men gör den verkligen det eller raderas dom och en ny skapas? börja fundera på om dom blir helt överskriven på samma plats så dom gamla inte finns.

Går det att få tillbaka dom gamla filerna?