Samma fel här, med samma telefon. För övrigt är mitt intryck av HTC att det i stort sett är skit - och i synnerhet Incredible S, i alla fall min. Har haft iväg på reparation en gång p.g.a. att kameran, antingen i hårdvaran eller i mjukvaran, hade något fel så att det blev en rosa fläck på fotona. (Fick en ny telefon efter en månad, från Expert efter att verkstan lät den vara av någon anledning - och om jag ska vara ärlig så kan jag se en rosa fläck även på den nya, om än inte lika tydligt.) Nu är det detta som börjar krångla, fast tror inte jag skickar iväg på "reparation" igen, till en verkstad som det inte går att kontakta personligen. Det är ifall om det finns någon som sitter på en lösning som skulle kunna förbättra kontakten. Nämnde jag att HTCs kundtjänst lade på chatten, mitt i en konversation när jag började fråga lite om hurvida många klagomål de fått in som liknade mitt (ang. kameran)? "Ursäkta men NI har gjort dåliga telefoner. Expert ska inte stå för dom kostnaderna." - säg..
Last edited: 29 sept 2011