glapp i uttag

Diskussion i 'Incredible S' startad av Luckyy, 12 aug 2011.

1. Luckyy

Luckyy Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

hej undrar ifall det bara är jag som har eller har haft glapp i 3.5mm uttaget på htc incredible s. har haft det nu sen jag köpte den i våras och ska lämna in den nu :cry:

Last edited: 12 aug 2011
  2. HasseG

HasseG Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nix, inte bara du. Min glappar också och jag väntar bara på att "eluttaget" ska börja strula då kontakten sitter löst.:(

3. kin0

kin0 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11
    Operatör:
    Hallon

MINA ENHETER

Operatör:
    Hallon
    Min verkar glappa också.. Kanske kan ta fram kirurgväskan och fixa det själv? Böja till blecken lite :P

Sent from my Incredible S using Tapatalk

4. fjihil

fjihil Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Samma fel här, med samma telefon. För övrigt är mitt intryck av HTC att det i stort sett är skit - och i synnerhet Incredible S, i alla fall min. Har haft iväg på reparation en gång p.g.a. att kameran, antingen i hårdvaran eller i mjukvaran, hade något fel så att det blev en rosa fläck på fotona. (Fick en ny telefon efter en månad, från Expert efter att verkstan lät den vara av någon anledning - och om jag ska vara ärlig så kan jag se en rosa fläck även på den nya, om än inte lika tydligt.) Nu är det detta som börjar krångla, fast tror inte jag skickar iväg på "reparation" igen, till en verkstad som det inte går att kontakta personligen. Det är ifall om det finns någon som sitter på en lösning som skulle kunna förbättra kontakten. Nämnde jag att HTCs kundtjänst lade på chatten, mitt i en konversation när jag började fråga lite om hurvida många klagomål de fått in som liknade mitt (ang. kameran)? "Ursäkta men NI har gjort dåliga telefoner. Expert ska inte stå för dom kostnaderna." - säg..

Last edited: 29 sept 2011
  5. Poontus

Poontus Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    174
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 10+ 512GB
    Min kontakt glappar inte, skalet sitter så perfekt så att det är svårt att ta av inget strul med något hur nöjd som helst med denna telefon.

fjihil, testade du med någon annan kamera app om det var en rosa fläck på dom bilderna också?

6. fjihil

fjihil Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Ja, jag har gjort allt kundtjänsten sagt och allt jag själv kan komma på. Inkl. byte av app. Man ska inte dra ett helt företag över en kant bara pga. vissa av deras produkter. Men det är för mig tydligt, i de kontakter jag haft med HTC, att dom inte brydde sig tillräckligt om kunden efter köp - när deras produkter inte håller måttet, iallafall när jag mäter med min måttstock... På något sätt känns det som deras strategi, men som sagt så kan jag inte fastställa något sånt bara nu och här. Jag kan ha haft otur.
    Ang. glappet. När jag provade ett par hurlurar i en butik och dom inte funkade alls (till skillnad från de jag har hemma som bara glappar) så kollade han på ingången och konstaterade att "bläcket" (har jag för mig han så) var utslitet, samtidigt som hörlurarna funkade i hans dator. Är det någon som vet något om vad som skulle kunna slitas ut på en 3,5mm-ingång och om det går att åtgärda?