Diskussion: Glasögonabonnemang?

Diskussion i 'Off Topic' startad av Salvion, 6 feb 2019.

1. Salvion

Salvion Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 255
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 9 pro 256 GB
    Info:
    Färg: Hazel
    Platta:
    Google Pixelbook
    Hej

Jag behöver uppgradera mina glasögon, jag behöver 1 max 2 par om jag betalar cash själv.

Nu kollade jag hos min optiker Synsam och deras abonnemang Abonnemang - Synsam
    Jag har inte kontrollerat i detalj mer än deras FAQ på hemsidan och tycker inte det verkar så dumt, nu undrar jag om någon här testat?

Jag använder glasögon jämt men mest linser på sommaren när jag sportar och kör MC.
    Tycker att "minst 3" glasögon är lite väl mycket, det är inget jag känner att jag behöver men kanske kan det vara en poäng, som accessoar?
    Idag använder jag ett par Terminalglasögon på arbetet som min arbetsgivare betalar, dock är dessa billigaste tänkbara och inte så "spännande"
    Hemma har jag använt ett par vanliga vid datorn och sport, ett annat par för vardagsbruk när jag inte har linser, och slutligen solglasögon nästen jämt på sommaren med linser under.
    (inser när jag räknar upp att jag använder 4 par inräknat solglasögon :eek::cool:)

Jag är lite petig med stil och kvalité på glasögon, räknar med 6-8 tkr/par om jag själv köper 2 par

Åsikter Idéer eller förslag?

2. Chris Larsson

Chris Larsson Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    84
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    iPhone 11pro
    Svärmor har det via Synsam hon är nöjd ..dom sa att ville hon inte ha det 3 paret tex så kunde en släkting vara med på detta så dom får det 3 paret:)

bernard gillar detta.