Gmail - flera "send from"-adresser

Discussion in 'Applikationer' started by GammelGreggan, Dec 14, 2010.

1. GammelGreggan

GammelGreggan Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Jag kör google apps och har flera adresser jag kan skicka mail som. I Gmails webversion kan jag välja vilken adress som skall vara avsändaren.

I senaste Gmail-appen har Google lagt till möjligheten att skicka från andra avsändare än default, men i min dropdownlista finns bara ett fåtal med av dem jag har när jag kör via webbrowsern. Någon som ser samma problem?

Enl. utskick från Google idag så skall gmail.com vara uppdaterad med nya features, men när jag försöker skicka mail via androids stock-browser (Froyo, Desire) kan jag inte mata in text i body-delen av mailet. Verkar som browsern inte fattar att det är ett inmatningsfält, tangentbordet kommer inte fram när jag petar på fältet. Det blir grönt (markerat) en kort stund, sedan händer inget mer. Verkar även som att browsern blir otroligt seg så att jag behöver FC'a den. Någon som har samma problem? Jag har även testat på gmail.com, inte bara på google apps mail.

2. GammelGreggan

GammelGreggan Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Upptäckte just att jag inte slagit på mobile-view i browsern, så nu får jag mobilversionen av gmail.com. Dock ser jag inte de nya fräcka ändringarna som Google pratar om. Någon som sett till dem?

Problemet med Gmail-appen och att inte alla from-adresser syns kvarstår dock.