Go launcher?

Diskussion i 'Galaxy Spica i5700' startad av sigge_3, 29 jun 2011.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. sigge_3

    sigge_3 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    20 mar 2011
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    tänkte höra vad ni spica-ägare tycker om launchern ovan?
    Drog ner det igår och tyckte det såg,rent ut sagt, skitbra ut men upptäckte ett litet stul med det... givetvis.

    Det jag fick problem med var att när jag körde långtryck på skärmen på "home screen" för att komma åt widgetslistan mm blev hela skärmen vit. problemet var att det ibland fungerade så jag fick upp menyn (apps, widgets, bakgrund mm) och kunde komma vidare, ibland funkade som sagt inte alls. vissa gånger kom jag till nästa meny och då blev det samma sak där.
    likaså kom inte vissa widgets upp på sidan när jag valt vilken jag ville ha. körde jag då långtryck där den skulle varit fick jag inte upp menyn utan i stället fick jag upp alternativen "move/delete" och kunde på så vis ta bort den osynliga widgeten.
    även i programmenyn var det lite strul, verkade som den laggade rätt bra där men det kan varit för att jag har/hade en jäkla massa skit (läs: många spel/program) installerade...

    någon som upplevt samma problem som ovan. och hur är det med "force close" som jag råkar ut för lite då och då med nuvarande modell jag använder? Inte så ofta som när jag hade LauncherPro installerat men det kanske berodde på att jag hade LP installerat på minneskortet och ADW inlagt på interna minnet?
     
  2. jedi

    jedi Professional Droid Hedersmedlem

    Blev medlem:
    3 jul 2009
    Inlägg:
    3 008
    Mottagna gillanden:
    533

    MINA ENHETER

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.