Google Adsense verifering av bankkonto

Diskussion i 'Off Topic' startad av jenordfoto, 8 nov 2011.

1. jenordfoto

jenordfoto Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Hej.

Det är såhär att jag har ett Google Adsense konto där jag nu behöver verifiera bankkontot det är kopplat till och undrar om det finns någon här som nyligen gjort det som sitter inne med kunskapen.

Det är såhär att jag fått två test överföringar av Google och har två kollumner där jag kan skriva in de överförda pengarna för att verifiera kontot. Problemet är att jag snart förbrukat 4 chansen och måste då välja ett nytt bankkonto, bara för att jag inte fattar hur i hellskotta man ska göra.

Ser ut såhär och har pengar vars summa är på tre tecken..ex.3,65sek och 7,15. Hur gör man?

http://i.imgur.com/OEM47.jpg

Tack på förhand. :)

/Jesper

2. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Det är två rutor som skiljs av ett kommatecken. I den första rutan skriver du "3" eller "7", i den andra rutan skriver du "65" eller "15".

3. jenordfoto

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Aha det är alltså så enkelt. Grejen är att jag testade detta och det gick inte så bra. Första rutan innehålla minst två tecken, men man kanske ska skriva 0 innan 3an?

Det andra är att ..

..jag fixade det. Tack så mycket! Var rädd att jag skulle lyckas klanta till det så att jag var tvungen att välja nytt konto, det funkade när jag skrev en 0 framför!

4. Facemeat

Facemeat Köttfejset Medlem

Mottagna gillanden:
    550
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Varsågod, fast det borde stå att det ska vara två siffror i varje ruta. Liksom, vem tänker på att skriva "03" istället för "3" :P

5. jenordfoto

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Eller hur, tycker det var lite skumt men skönt att det löste sig. Nu är det bara att vänta på PIN koden.