Google+ app: max antal event?

Diskussion i 'Applikationer' startad av no_jah, 22 jan 2013.

1. no_jah

no_jah Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Hej,

Är det någon som vet om det finn något maximal antal evens som visas i Google+ appen?

Jag har en grupp som inte visar alla tidigare event i appen, men kollar man i webläsaren så finns alla events. Kan även nämna att alla events visas i kalendern i mobilen.

2. no_jah

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag har nu tittat lite närmare på mina event och det ser ut som att det bara är de 50 senaste som visas, äldre event visas helt enkelt inte.
    Jag kan tänka mig att utvecklarna valt att göra så här pga. minnesåtgången, men det kunde ju vara en "visa äldre" knapp eller liknande så man man se alla event.

3. rodak

rodak Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 481
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    http://webapps.stackexchange.com/questions/17620/where-can-i-report-a-bug-relating-to-google-plus :)
    Kanske kan va värt att skicka det som feedback?
    Använder själv inte google+ så vet inte alls om det som beskrivs i länken ser ut som det gör men testa.

4. no_jah

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Jag skickade faktiskt iväg feedback angående detta, även om jag är lite skeptisk till om det kommer leda till något.
    Bör man inte förresten få någon form av bekräftelse på att feedbacken är mottagen?

Jag tycker det är förvånande att jag inte lyckas hitta något om detta på google, är det inte ändå ganska många som använder Google+?

5. no_jah

Mottagna gillanden:
    12

MINA ENHETER

Det har nu kommit ett par uppdateringae sen jag skickade feedback om detta, så det verkar inte vara något proriterat problem.