Google fungerar inte i telefonen

Diskussion i 'Allmänt' startad av KJJ, 21 jun 2025.

1. KJJ

KJJ Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Hej, jag har en Pixel 6 och plötsligt under dagen så dök det upp meddelande om att Google kraschar gång på gång och i princip allt som har med Google att göra slutade att fungera.

Jag kan inte logga in på varken Google, play butik, gmail, youtube eller liknande. Öppnar jag play butik appen och klickar på logga in så händer absolut ingenting. Öppnar jag appen Google och försöker logga in så kommer en sida upp där det står "Lägg till konto" men det går inte att klicka någonstans. Och öppnar jag Gmail så kan jag klicka på "Lägg till epostadress" men efter det kan jag inte välja google.

Min spontana tanke är att göra en fabriksåterställning men jag vet inte om allt innehåll i telefonen är säkerhetskopierat.
    Och eftersom jag inte kan komma in på google kontot så kan jag inte kontrollera vad som är kopierat och inte.

Några tips på hur jag ska gå vidare?
    Mvh Jimmy

2. Rospigg

Rospigg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 174
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 8
    Telefon 2:
    Samsung A52s Enterprise Edition
    Prova att logga in på Google i webbläsaren, antingen på luren eller på dator.
    Då kan du kontrollera vad som är kopierat

3. KJJ

KJJ Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Det har jag försökt på telefonen men då vill den fortfarande att jag ska "lägga till ett konto" men inget händer när jag klickar. Jag ska försöka på en dator när jag får möjlighet.

Rospigg gillar detta.