Sjukt ball applikation!!!! Jag måste ha! Jag hittar den inte på market, hittar den inte på nätet, jag hittar varierande information om goggles och har hittat nånstans där det står att den inte finns för att google accepterar namnet på appen, på nästa ställe står det att den finns att hitta på market. Jag läste nånstans att det fanns något som hette "babelshot" som kändes liknande, hittade inte det heller. Nån som har någon aning om vad som gäller eller var jag hittar google goggles?! Det kan vara en av dom ballaste apps:en jag hittat till Android.
Menar du att den bara går att dra hem från market om man har 2.0 eller 2.1 ? Vad kass i så fall, jag vill ju ha den nu! Har jag missat nåt? har 2.0 kommit ännu till Hero? edit: jag såg nu att den inte kommit till Hero ännu...ty intet är som väntans tider.
jag testade google goggles innan på min Tattoo (1.6) men kameran är så fruktansvärt dålig så det var knappt värt det! men visst, jag har det fortfarande kvar på telefonen för dom där gångerna man vill stila lite extra
grymt bra program enligt mig, dock lite svårt att använda då det inte sitter bra objektiv i hjälten :/ men på långa avstånd som en bro eller eiffeltornet så går det nog bra
Mao så finns det iaf. Var får jag tag på det? market verkar det inte finnas i, eller? jag har letat som en fanatiker.
Vitt kök och ett en meter högt pepparkar i metall på bordet? ;D Jag blev mest impad när jag tog en bild på en Volvo XC90 och den identifierade den direkt...