Avslutad: Google Pixel 2 64GB Svart mot iPhone 8 64GB Svart/Vit

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Fridensliljor, 9 jan 2018.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Fridensliljor

Fridensliljor Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    5 907

MINA ENHETER

Funderar på att gå över to the darkside och prova iPhone. Det var många år sedan jag ägde en så tänkte eventuellt ge iOS en chans igen :)

Är endast intresserad av byte till en iPhone 8 64GB Svart/Vit i nyskick utan repor/defekter/skavanker.

Min Google Pixel 2 är i nyskick. Skärmskydd samt skal har varit på dag ett i mitt ägo.

Telefonen är köpt på Best Buy i Miami av en annan användare här på Swedroid.
    Det är en Verizon-modell vilket innebär endast att Bootloader är låst. Det går sideload OTA-uppdateringar via ADB om man har bråttom annars kommer uppdateringarna som vanligt via OTA :)

Telefon är helt sim-olåst och fungerar på samtliga nät med alla operatörer. Inget i själva mjukvaran är annorlunda, allt är exakt lika som standard varianten. Ingen bloatware.

Det som följer med vid byte är
    • Kvitto på telefonen.
    • Kartong.
    • Laddare US-modell (behövs adapter för svenska eluttag)
    • Spigen Thin Fit skal.
    • Spigen Liquid Crystal skal (oanvänt).
    • 3st extra skärmskydd.
    Har även beställt 2st skärmskydd i härdat glas som kan skickas med i efterhand när jag fått dom :).

Omdömen gällande tidigare affärer på Swedroid finns på min profil. Vid intresse skriv i tråden eller skicka PM.
    Telefonen finns i Karlskoga men kan självklart skicka den med Postnord skicka lätt vid byte.

Last edited: 10 jan 2018
    galaxy81 gillar detta.
  2. Fridensliljor

Fridensliljor Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    5 907

MINA ENHETER

Efter velande fram och tillbaka behåller jag min Google Pixel 2 ett bra tag till framöver :cool:

Dan1jel, galaxy81 och Droid_269 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.