Google Pixel 2 eller iPhone 8?

Diskussion i 'Google Pixel 2 / Pixel 2 XL' startad av Alrik, 11 jan 2018.

1. Alrik

Alrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Hej, har varit iPhone användare i snart 7 år.. har beställt en iPhone 8 men blev riktigt sugen på en Google Pixel 2 från clove. Hur funkar det om säg skärmen går sönder på pixel 2:an? Skickar men den till clove eller hur går det till?

Sen kommer jag ångra mig om jag går ifrån iOS? Varit nöjd med det alltid innan men känner Google Pixel verkar okej och kameran verkar ju otrolig..

bernard gillar detta.
  2. Droid_269

Droid_269 Guest

lagaiphone.se i Göteborg gör det.
    Ingen erfarenhet av dom dock. Googlade bara lite snabbt.

3. bjsu562

bjsu562 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    183
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Google Pixel 7 Pro
    Info:
    Nova 7
    Telefon 2:
    Google pixel 2xl
    Är själv konvertit och har nu haft min Pixel 2 XL ett tag och ångrar mig absolut inte ännu i alla fall. Haft iPhone sen 3gs.

4. Droid96

Droid96 Guest

Om du kommer ångra dig eller inte är mycket svårt för oss att svara på. Det finns givetvis en stor risk att du kommer göra det eftersom iOS har sina klara fördelar. Men utan att testa så vet du ju inte - tänk om du kommer älska Android (som också har sina stora fördelar...)?

Köp en Pixel generation 1 på Netonnet så har du 90 dagar öppet köp. Den är nästan identisk med en Pixel 2 mjukvarumässigt och du kommer märka om du gillar Android eller inte. Saknar du iOS lämnar du bara tillbaka under öppet köp-perioden och skaffar en 8 eller X.

Om du kommer fram till att Android är din grej så har du ju två val - behålla Pixel gen 1 eller lämna tillbaka den och beställa en Pixel 2 från Clove. Vem vet, då kanske den har kommit till Sverige också.

Lycka till!

5. Alrik

Alrik Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7
    Ni har övertalat mig, det och jämfört kamera bilder.. galet vad bra kamera den verkar ha. Skickar nog efter en 2:a direkt. Inga problem med garanti från clove antar jag? I och med inom EU?

bernard gillar detta.
  6. Droid96

Droid96 Guest

Inga problem med garanti. Clove verkar dessutom vara bra/seriösa vid reklamationsärenden.

Hoppas du blir nöjd!

bernard gillar detta.