Finns det någon som kan tänka sig att byta sin iPhone 13PM/14PM emot min Google Pixel 7 Pro?
Svart 128gb, har aldrig tagit ur telefonen ur skalet förutom när jag putsar den varje kväll så att den behåller sitt fina skick! Men även för att jag är oerhört pedant.
Packade upp mobilen 20/6-23 och har använt den dagligen och den fungerar utan problem. Är lite sugen på en iPhone igen.
Det som ingår från min sida är laddare, orginal förpackning och två skal. Ringke Clear Case samt ett Spigen Rugged Armor. Kvitto alternativt orderbekräftelse från Tele 2 kan ordnas vid en eventuell bytes affär.
Känner du för att vilja byta bort din iPhone så meddela mig vad du har för modell samt skick och batterihälsa men även vart i landet du befinner dig. Ett ++ är om du bor i Värmland där även jag och telefonen befinner sig. Vill du ha någon sorts mellanskillnad så skriv med det också men inom rimliga gränser. Vill inte betala extra för att du köpt till Apple Care eller dylikt eller att jag ska låtas bli manipulerad av någon här på forumet ännu en gång, uppskattar om du är seriös för att jag har lite svårt att förstå och lätt tror på det en säljare säger och det kanske är irrelevant men det beror delvis på min AST diagnos.
Jag har också en del omdömen som enbart är positiva.
Frågor? Så skriv gärna öppet så man kan se vad som sägs men det går lika bra att skicka ett privat meddelande.
UPPDATERAD ANNONS!
Kan även vara intresserad utav S23U
// Apple95
Last edited: 25 sept 2023