Avslutad: Google Pixel 8 Pro 128GB (Såld)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av apple95, 6 aug 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Finns orderbekräftelse/kvitto från Comviq som som ska gälla som kvitto? Vet ej hur garantiärenden funkar med Google om man kan göra som med Apple att man kan skicka in via serienummer 24/7-24 är datum för köp. Köpt av annan medlem på forumet och därefter jag så är tredje ägaren.

Säljes pga att bilen har pajjat och stenskott på det. Önskar att man inte skambudar för jag vill kunna köpa mig en billigare mobil som är hyffsat bra men ändå billig och kunna laga bilen.

Kan fixa bilder när min sambo kommit hem antingen inatt eller imorgon.

Absolut nyskick Ringke Onyx skal svart skal medföljer. Hämtas i Kristinehamn eller skickas om så önskas.

Finns omdöme på min sida.

6500:- inkl frakt?

Uppdaterad annons! Ändrat pris och bortsett från bilen så är jag i behov av att sälja den relativt fort då jag tänkt hjälpa min mor som fått elen avstängd så det är en del oförutsedda utgifter utöver bilen men känner att jag vill hjälpa till. Hon har stora ekonomiska problem och el behöver man oftast så se denna annons inte som en "snyft" annons utan hon är sjuk medicin reumatism och diabetiker och fick reda på att elen är avstängd och avslag från försörjningsstöd. Både för elen och hyran Själv kan jag inte göra mycket då jag är student och vad gör man inte för familjen. Behöver inte skriva ut detta men hon har redan varit utan el hela dagen.. och hon är dessvärre inte duktig gällande betalningar med Kivra osv och har inte velat berätta om problemen som uppstått för en tid tillbaka.

Är öppen och ärlig därav beskrivningen för att jag vill hjälpa min mamma även om försäljningen av telefonen inte täcker allt men en del. Annars ber jag om ursäkt om det inte är relevant info om någon nu stör sig.

Bifogade filer:

Last edited: 7 aug 2024
  2. Spoket1234

Spoket1234 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    16
    Startpris?

3. apple95

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Uppdaterat nu annonsen sonen härja så jag glömde skriva pris

4. apple95

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Såld till @-Henric@-Henric ! Jag kommenterade hans köpes annons och nämnde att jag hade en till salu. Överrenskommelsem var 5800kr inkl frakt och jag godtog @-Henric@-Henric S förslag.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.