1. Du måste ha varit medlem i minst fyra veckor (30 dagar) och skrivit minst 10 inlägg för att skapa annonser på Swedroid. Befintliga annonser kan du däremot svara på om du är medlem. Läs reglerna.
    Stäng notis
  2. Varning för bedragare. Använd inte samma lösenord på flera webbplatser och aktivera 2FA!. Swisha ej till "Cesar", "Julia" eller "Thi / Tieu"
    Stäng notis
  3. Registrera ett konto hos Sveriges trevligaste techcommunity!
    Stäng notis
  4. Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis

Avslutad: Google Pixel 8 pro 128gb

Diskussion i 'Köp och sälj' startad av straahle, 9 jun 2025 kl 18:15.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. straahle

straahle Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    28
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Pixel 9 Pro
    Telefon 2:
    Xiaomi 11 Ultra
    Hej, läs annonsen
    Säljer extra luren, Google Pixel 8 pro svart 128gb. Välanvänt skick, allt fungerar så när på att vidvinkel och makroläge på skärmen blir det flammigt/suddigt i kanterna, men ej när den linsen använd som digital zoom. Tappat telefonen så finns en liten spricka i kameraglaset vid blixten och sen vet jag inte om något vart tokigt i den kameran vid linsen. Se exempelbilder, annars funkar kameran kanon i övrigt. Repor på ramen finns, likaså på skärmen. Sitter ett Ringke skärmskydd på, skärmen är hel men finns repor över hela, men inget som stör något nämnvärt vid användning.
    Medföljer 2 helt nya original skal, ett blått och ett beiget som ej är med på bild, 1 transparant skal och ett annat svart. Ej kvitto eller kartong .
    Funkar felfritt i övrigt för mig.
    3000kr, frakt kan ordnas men köparen betalar denna, eller så avhämtas den i Kalmar.
    Bifogat ett gäng bilder.

Bifogade filer:

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.