Bytes: Google Pixel 8 Pro 256GB mot iPhone 15 Pro? Eller 14PM

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av apple95, 21 feb 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. apple95

apple95 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    114
    Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G

MINA ENHETER

Operatör:
    3
    Telefon:
    OnePlus Nord CE3 Lite 5G
    Finns det någon som kan tänkas sig ett byte mot en Google Pixel 8 Pro 256GB Svart i mycket fint skick inkl laddare och låda samt Ringke Onyx skal svart färg. Mot en iPhone 15 Pro 128GB alternativt 14PM. Eller kanske en S23U?

Använder ej skärmskydd men den är trots det mycket väl omhändertagen. Varför ej skärmskydd så gillar jag inte det. Men kan garantera att den är pedantiskt skött då jag har en autism diagnos som gör att jag är supernoga med mina enheter. Likaså gällande skärmskydd det är något som inte känns rätt vill ha känslan av skärmen och telefonen som den är liksom Inte ens en familjemedlem rör telefonen.

Sugen på en ny mobil. Min är från Telenor och jag måste kolla upp när vi tog ut den minns ej i skrivande stund. Ett tag efter releasen iallafall vet jag, återkommer ang ålder.

Gärna byte f2f i Värmland. Har ett par i princip nya Marshall Major IV och JBL Live 660NC lite mer slitna i skicket men fungerar mycket bra. Som jag kan slänga med i byte krävs pengar vill jag veta hur mycket och gärna inte för mycket då jag har blivit manipulerad förut av en annan medlem här på forumet att betala lite för mycket imellan pga apple care osv.. så var ärlig för jag har inte alltid rätt verktyg att förstå en annan person i vissa sammanhang.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.