Avslutad: Google Pixel Fold-paket (Fold - Svart 512 GB + Pixel Watch 1 + Pixel Stand)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Juturna, 14 jan 2024.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Juturna

Juturna Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    506
    Operatör:
    Tele2

MINA ENHETER

Operatör:
    Tele2
    Halloj. tänkte nu sälja min Pixel Fold så att den faktiskt får komma till användning.
    Fantastisk telefon och gör lite ont i hjärtat att sälja den då jag älskar Google Pixel-telefonerna och det är utan tvekan den bästa upplevelsen av att läsa e-böcker jag någonsin haft.
    Men kör en annan telefon främst just nu, och Pixeln blir inte använd så mycket som den borde, så tänker att den får gå till ett annat kärleksfullt hem. :teeth:

Säljer främst allt som i ett paket.
    Till telefonen finns originalkartong och allt sånt, kanske finns till klocka och Pixel Stand också, men det är ingenting jag kan garantera.

Telefonen är i fint skick och har haft skärmskydd och skal hela tiden jag ägt den.
    Jag har flera skal som jag skickar med också, dom är l lite blandat skick och kvalitet dock, men det är ju alltid trevligt att ha något att använda tills man beställt det som passar en själv.

Hela rubbet finns i Barkarbystaden för avhämtning, men kan även skickas (köparen står för frakten), spårbart också såklart om så önskas. Har bra referenser från tidigare affärer, ibland kan jag vara lite seg på att svara då jag inte får några notiser från Swedroid alls, men jag kommer att se om ni har skrivit. :)

Jag tänkte mig 15 000:- för hela schabraket, men ni får lämna ett bud annars.
    Kan lägga upp bilder lite senare också, har inte möjlighet att fixa det just för tillfället.

2. Droid_309

Droid_309 Guest

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.