Google Play Butik VÄGRAR logga in mig?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av nexus_, 8 jul 2012.

1. nexus_

nexus_ Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tja.
    För ca en vecka sedan märkte jag att jag fick felmeddelanden (Google Nexus) som sa att inloggningen på mitt google account misslyckats. Kollade min epost app för Gmail kontot men där var jag fortfarande inloggad så jag misstänkte ingenting. Dagarna efter det har min epost fortsatt fungera som vanligt.
    Igår skulle jag in på Google play men det var då problemen började. Vad som händer är att appen vägrar logga in mig på google play. Den säger att "Autentisering krävs. Du måste logga in på ditt Google-konto." Nedanför kan man klicka på "på nytt" och då försöker den återigen logga in mig men misslyckas varje gång.
    Har nu testat allt, rensa cache, tvingad avslutning av appen, skapa nytt google konto och lägga till det i google play under konton men skiten vägrar.
    Var administrerar man huvudsakligen sitt account? För jag bytte lösenord på mitt google account på datorn men hittar ingenstans jag kan ändra det i appen google play->konton (du kan lägga till ett konto men inte redigera ett befintligt).

Någon som har några idéer? Börjar tappa tålamodet rejält nu...