Vad tycker ni om Google Wave? Själv tycker jag det är smått fantastiskt, det som visats. För vissa kommer det innebäre effektivitet men också möjligheter för fler. Många kommer nog bara ha ännu svårare att gå att lägga sig. Översättningsfunktionen rockar ju fett. Ser där en möjlighet att översätta mellan även alternativa språk i framtiden. Det verkar ju ligga på roboten Rosie eller vad den hette? Men att få koll på mailkonversationer är ju så bra. Gmail gör ett relativt bra jobb, men så fort någon gör ett nytt utskick istället för att svara till alla så blir det nya konversationer och det är snart hundratals av dem.... Vill slippa /Jon
Håller med! Det ser väldigt lovande ut! Hoppas det kommer ut en public beta snart så man kan få testa det själv.
@Matenrou Nog borde det vara bakåtkompatibelt Jag undrar dock vad det kommer göra för forum och annat. Förhoppningsvis kan nu äntligen ett login fungera överallt, samt att man får feed på allt man vill till vågen. Så hemsidor blir mer samlingspunkter och informationscluster om ni greppar. /jon
Har sett filmen från Google IO om Google Wave och jag är nyfiken på att testa det. Flikar in med en liten fråga. Jag blev inbjuden för ett par dagar sedan av en kompis. Hur lång tid brukar det ta innan man blir insläppt? Edit: heh, såg nu att det var en gammal tråd, men någon kanske kan svara ändå.
2 veckor efter jag fick min invite skickad så fick jag den. Det kunde ha tagit mycket längre för Google skickar ut invites när de känner för det
Jag får inte igång filmen (i min Magic). Får meddelandet att "Sorry, this video is not available". Via stationär browser går det dock. Känner någon igen detta. Vad göra?