Googles framtida surfplatta?

Diskussion i 'Övriga tablets' startad av brutus, 26 apr 2012.

1. brutus

brutus Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Tja! Har försökt leta runt lite på diverse obskyra internetsidor men saknar någon reell infom om den potentiella framtida surfplattan från Google som det ryktades om för ett tag sedan. Det enda jag fått fram har väl varit att den varit på G men blivit uppskjuten samt att priset beräknas bli ganska uthärdligt. Går själv i tankarna på en galaxy Tab 7,7 som jag blev imponerad av, gillade storleken, skärmen med mera. Vet inte riktigt om jag vågar slå till dock då den inte är helt purung trots allt, saknas ICS och vissa verkar lite missnöjda med lite lagg etc. Någon som tror att Googles framtida kommer äga Taben och något realististk releasedatum när den isf skulle kunna tänkas komma till Sverige eller om man måste beställa den från internet?

2. netnop

netnop Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Sitter i samma kval, vänta på en eventuell Nexus Tablet eller köpa Samsung 7.7 nu.

Det mesta jag har läst om eventuellt framtida Google Tableten har jag läst på AndroidAndMe http://androidandme.com/tag/nexus-tablet/. Men det har varit tyst sen slutet av mars.