Google har utannonserat en ny större uppdatering till GoogleTV som ska snabba upp och förenkla användandet av Google TV! Uppdateringen ska börja komma till LG-enheter denna veckan och andra enheter därefter. LG-enheter och övriga andra-generations-hårdvara med GoogleTV kommer att få uppdateringen inom de kommande månaderna. Första-generations-enheter (t.ex. Logitech Revue) kommer att få en uppdatering av PrimeTime och YouTube. http://googletv.blogspot.se/2012/11/google-tv-now-faster-and-easier.html
Fick uppdatering till min Vizio. Har testat "pair with YouTube TV" vilket fungerade bra. Funktionen är att jag parar min YouTube app i telefonen med YouTube i Vizio. Spelar jag upp ett klipp i telefonen så kan jag välja om det ska visas på TV via Vizio. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Har gränssnittet i Youtube-appen på GoogleTV ändrats något? Det tidigare var väldigt segt på min gamla Revue. Hur snabb är GoogleTV:n på att komma igång och spela ett klipp efter att du valt att spela upp det från telefonen?
Tycker det flyter helt ok nu. Det tog cirka sju sekunder från det att jag valde på mobilen innan det spelades upp på TV. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2