Problem: Grafikfel med twitter

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av NorteX, 1 jun 2012.

1. NorteX

NorteX Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Tjenna

När jag postar användandes twitterappen (inte sense) så händer det att jag får ett konstigt grafikfel. Det ser nästan ut som när ett grafikkort till en dator har gått sönder. Det påminner en hel del om den här bilden. Det syns bara i någon tiondels sekund innan allting blir som vanligt igen och det inträffar bara när jag trycker på "twittra"-knappen. Detta är min andra One x och jag hade även detta problem med den förra. Kan det bero på Twitter-appen?

Mvh N

2. Legndn

Legndn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Jag upplever samma sak. Detta är min fjärde HOX och det var såhär på min förra också (vet inte om det var såhär på mina första 2). För mig, är detta inget större problem, smått irriterande men jag överlever. Hoppas dock att det är Twitter-appen som spökar.

3. NorteX

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Okej, Skönt att höra att man inte är ensam med detta problem. Jag håller med, det är inget större problem men känns lite taskigt att köpa en telefon för flera tusen som ska bete sig så :(

4. olovskiij

olovskiij Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

har inte fått det med twitter, men med något spel jag har, kommer itne ihåg vilket. så är ganska säker på att det är mjukvaru"fel" från apptilverkaren.

5. Legndn

Legndn Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Håller med till 100%. Detta är min fjärde HOX som sagt och jag hade säkert kunnat DOA denna också (inte pga Twitter-problemet) men jag orkar helt enkelt inte. (Dagens I-lands problem haha)

6. NorteX

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Kan meddela att jag inte upplevt några problem efter att jag rootat telefonen och bytt rom. Känns riktigt skönt att slippa den buggen även om det bara är en bagatell.

7. slusk

slusk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Jag har samma med twitter men är det nått att gråta över? Det är nog fel på Twitter-appen som inte funkar som den ska med Sense.. För inga andra saker bråkar för mig!