Gratis Reader som klarar Pdf m.m.

Diskussion i 'Applikationer' startad av Rhawin, 3 september 2011.

1. Rhawin

Rhawin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Letat efter en gratis App som kan läsa Pdf och som när du lämnar appen minns vilken sida du var på. Läser en bok på nästan 800 sidor i pdf och lite jobbigt att behöva bläddra fram till sida 500 eller dyl varje gång.

Sen en helt annan sak som rör väderwidgeten som följer med min Htc Incredible S , Jag bor i Växjö och hur jag än försöker kan jag inte lägga in Växjö som plats att ta väderinformation från. Någon som vet hur man kan ändra det? (om det går) Får informationen från någon utländsk acuweather eller dylikt, minns inte exakt vad den heter.

Tack

2. Graffen

Graffen Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Aldiko.... eller lumiread, bara att välja vilken e-boksläsare som helst.....

3. Rhawin

Rhawin Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Aldiko är ju inte bra för man kan inte bläddra sida för sida i horisontellt läge. Och i Stående läge blir texten för liten. Och zoomar jag i stående läge blir det samma problem kan inte bläddra.

Den andra har jag inte provat... lumiread. Och den som följde med när jag köpte mobilen läser inte pdf.

4. incarnated

incarnated Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

ezPDF Reader anses vara bäst. Du får se om den har vad du söker, för bäst är den.

Den verkar dock inte vara gratis (står "köpt" på min), men ibland så får man hosta upp en slant för bra grejer.