Grooveshark på Optimus 2X

Diskussion i 'Optimus 2X - Allmänt' startad av inza, 28 maj 2011.

1. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Tjena, någon som har fått det att funka? För mig så klickar man på en låt så laddar den tills då den borde börja spela. Då hoppar den till slutet av låtet och anser sig vara klar med uppspelningen. Jag ska inte klaga egentligen, har fått 5 månader gratis anywhere hittills pga detta problem. Fick min första månad gratis också för jag blev diskad från en survey och klagade.

Så, nån som vet hur man får igång appen på O2X?

http://help.grooveshark.com/customer/portal/articles/72404-these-phones-have-issues-5-11-11-edition

Där står att de vet om problemen och ska fixa det. Jag frågar ändå här för man vet aldrig om någon knepig Swedroidare har löst detta på något sätt :)

2. TookieDroid

TookieDroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159
    Telefon:
    iPhone XS 256GB

MINA ENHETER

Telefon:
    iPhone XS 256GB
    Jag hade också samma problem, så jag skapade bara en offline lista och lyssnade där istället :P

3. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Haha, jo det går iofs att göra så. Kanske skulle göra det :)

4. bananapa

bananapa Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Går ju även att köra tinyshark istället :). Funkar ju halvtaffligt men man kan ju iaf importera spellistorna från sitt konto och lyssna, och söka på andra låtar också. Sen att UI:t i appet suger är en annan femma :P

Plus att det är helt gratis, kräver ingen betalning whatsoever, bara lyssna.

5. tagg

tagg Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Kan ju varna för Tinyshark som flippade ur och drog 25% cpu när jag inte använde det.

6. bananapa

bananapa Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Oj! Det låter ju rätt crazy. Har aldrig krånglat för mig, dock har jag bara använt det på min archos.

7. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Ett tips är att kontakta dem på Facebook eller Twitter. De är väldigt snabba på att svara!

Det kan röra sig om en bugg på mobiltelefoner med dubbelkärniga CPU:er. Har nämligen inte problemen som du beskriver på min Nexus S.

8. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Jag har ju redan skickat mail till de och det är därför som jag fick 5 månader gratis anywhere :)

9. jedi

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Oj, svarade visst lite för snabbt. Men där ser man. Väldans trevlig gest från deras sida. :)

10. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Haha, jag vet helt sjukt vad de ger bort mycket gratis :) Fick egentligen bara 4 pga detta och 1 pga ett annat problem men ändå.

11. jedi

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Grooveshark Anywhere, två gånger vid två olika tillfällen? Oj. :)

Groovesharkappen är ju som bekant bortplockad från Market, men snacka om att jag blev förvånad när jag upptäckte att appen gav ifrån sig en notifiering för några veckor sedan om att en uppdatering fanns tillgänglig. Snacka om sjyst service. Nej, jag är supernöjd med Grooveshark, både i app- och webbform. :)

12. inza

inza Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    56

MINA ENHETER

Nu har de fixat appen så man kan streama :) Underbart då mitt Spotify Premium gick ut idag :)

Changelog:
    http://blog.grooveshark.com/post/7576980013/grooveshark-presents-android-2-3-3

EDIT: Det är inte guld och gröna skogar än. Kan ta flera minuter innan låten börjar spela. Känns ju inte rimligt när låten bara är några minuter.

Skickade ett mail och klagade. Inväntar fler gratis månader ;)

Last edited: 15 jul 2011