Grym batteritid med bra specs.

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av sloth, 15 maj 2017.

1. sloth

sloth Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Letar efter ny telefon, har sagt de senast åren att i nästa telefon så ska batteri/batteritid prioriteras och sen ska den vara bra på resten med.

Vet att Lenovo P2 har grymt batteri men är inte super sugen på en Lenovo direkt, funderar lite på en Huawei telefon då jag aldrig testat Huawei förrut, vilken har bäst batteri av de nyaste Huawei telefonerna är det Mate 9 PRO? eller någon av P10 orna?

Eller kan det vara värt att vänta och se vad Oneplus.net och deras 5:a kan bli för något eller satsa på en 3T.

Sitter idag med en LG G4 som jag laddar flera ggr per dag känns det som, dock laddar den jäkligt snabbt. Spelar mycket Spotify och surfar en hel del, samt kidsen som använder Youtube på min lur.

2. Droid_269

Droid_269 Guest

Jag har Mate 9 (ej pro) och är riktigt nöjd med batteritiden. Kan rekommendera den telefonen, finns inget negativt :) Har själv beställt en P2 så jag kan ju återkomma om hur den är jämfört med tex Mate 9. Har haft Pro också men föredrar vanliga på alla punkter.

bernard gillar detta.
  3. Droid82

Droid82 Guest

Det beror såklart på vad du menar med "bra på resten med" men jag tycker att Leeco Le Pro 3 känns som en bra avvägning vad gäller batteritid-övrig prestanda. Billig är den också. :) Jag har även ägt Lenovo P2 men förutom batteritiden som var jättebra så tyckte jag inte att den var så bra i övrigt, tex ljudkvalite med hörlurar, kameran, formatet, displayens färger och annat var i min smak inte lika bra som på Leeco Le Pro 3.

Last edited by a moderator: 15 maj 2017
    Albin N7 och bernard gillar detta.