GT-I9506 vs GT-I9505

Diskussion i 'Allmänt' startad av Matte12345, 22 dec 2013.

1. Matte12345

Matte12345 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej,

Någon som sett någon undersökning om batteriet pallar mer på GT-I9506? (Tycker jag har dammsugit google på ett svar men hittar inget...)
    Snapdragon 800 ska dra mindre kräm om jag fattat det rätt?

Någon som kör en S4, orkar den igenom en dag med ~1-2 timmes surf och ~1 timmers pratande, lite sms:ande och mail kollande utan problem?

Varför är det så svårt att köpa/välja mobil!!!! :(

2. Mitox

Mitox Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    23

MINA ENHETER

Jag har den vanliga äldre S4an och från början var den väldigt bra och klarade av 2 dagars användande utan att behöva ladda.
    Men det höll bara i 7 dagar och sen blev det sämre och sämre för varje dag som gick och nu har jag en massa appar installerade och har inte gjort en systemåterställning alls så nu slukar mobilen batteriet direkt!
    Nu måste jag ladda 2 gånger om dagen i princip varje dag men den klarar av ca 1-2h surf, nån timme video kollande och smsande men sen dör den.

Jag har läst lite dåligt om S4+ att den har lite buggar osv men jag skulle själv föredra Snapdragon 800 framför 600 alla dagar i veckan.
    Du borde kolla i Galaxy S4 Allmänt forumdelen där du nog kan få lite mer svar och läsa mer om de 2 modellerna. Den här tråden borde nog även bli flyttad dit då den handlar om S4an :P
    Jag vill egentligen säga att du bör satsa på en LG G2 då den har en Snapdragon 800, bättre batteritid, antagligen bättre kamera men tyvärr har den ju inte utbytbart batteri vilket kan behövas i framtiden..
    Men ett tips är att läsa på lite mer i S4ans forumdel och ställ lite frågor där istället :)
    Förhoppningsvis blir din tråd flyttad så att fler kan se den.
    Säg gärna till om du har några mer specifika frågor!