Japp, imorgon smäller det. Äntligen får vi se GTA V in action. Kl 16.00, svensk tid http://www.youtube.com/watch?v=fHM-wK7kjj0
Förstår verkligen inte hypen över detta spel. Kan någon förklara? Har liksom funnits 5 stycken innan om inte fler som är identiska med varandra..
Hoppas att det är som utlovat Jag spelar fortfarande Gta San Andreas och föredrar det framför något annat spel i serien. Finns det något paket att förboka med Gta V och PS4?
Usch, men det skulle vara typ som San Andreas eller hur? Alltså typ med fusken och sånt. i IV kan man inte annat än att köra och lacka om bilar
Varför skulle det inte komma till PS4? haha. Vilken tabbe det skulle vara. Ska dom tjäna på att sälja det till Wii eller?
Är 99% säker att det förr eller senare kommer släppa det till PS4, men att gå ut med det nu vore inte faligt smart, då ingen skulle köpa det till PS3 då.
Nej det har de inte. Förmodligen kommer det, men Rockstar har inte bekräftat det. Och kommer inte heller göra det förrän spelet är släppt på nuvarande konsoler.
Ploppade upp i min feed så här är det; <iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/N-xHcvug3WI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> Okej, nu förstår jag hypen. Jävlar va stort det verkade vara Läst att det kommer till PC men kommer ta ett halvår efter launch för konsoller? Får bli till ps4 isåfall
Min plan är att spela det på PS3 tills det kommer ut på PS4. Sen kan jag sälja min PS3. Här är originalet förresten. Möjligt att den håller lite högre kvalit än YouTube-varianten. http://www.rockstargames.com/V/videos/video/10851
FAN VAD FEEEEEETT! Antar att jag får lira det på mitt 360, datorn lär ju aldrig palla det, haha. Lite synd, GTA ska ju helst köras på PC!
JAG LÄNGTAR SÅ! Vill egentligen spela det på PC men släpps det tidigare till PS3 än PC tror jag fan att jag köper det dit ändå och köper det till PC senare. Man lär inte ha några större problem att lira spelet två gånger direkt...
Kommer 17 September till PS3. Min gissning är att det kommer släppas till PC, PS4 och X1 i slutet av första kvartalet 2014.
Hade jag också gjort Att spela GTA borde vara en mänsklig rättighet. Om jag bara fick behålla ett spel så hade det utan tvekan varit GTA.
Glädjer mig som ett barn på julafton till att spelet ska släppas! "Bara" en månad kvar, gå fortare tidjävel... Skickat från min LG-P880 via Tapatalk 2