gubbe med fb-fråga. Fortsättningen

Diskussion i 'Acer' startad av jai134, 3 jun 2011.

1. jai134

jai134 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

God morgon. Måste avslöja min okunskap vad gäller facebook. Jag undrar varför jag blir "redirekted" till min news-sida varje gång jag loggar ut. Det verkar som om jag inte blir utloggad. Kan nån ge en gammal farbror en förklaring? Använder bara fb till snabba kollar av dom närmaste så jag har ingen anledning att vara inloggad hela tiden. Vill inte vara synlig 24/7.
    EDIT: Glömde tala om att det är när jag använder stock-browsern.
    EDIT 2: När jag använder Social-jogger ser jag inte det senaste. Ser någons status skriven för tre timmar sen men inte en status uppdaterad för
    tjugo minuter sedan. Jag har dessutom kommenterat den. Senaste status för den personen är flera dagar gammal. Andras status verkar inte lida av samma fördröjning.

Last edited: 5 jun 2011
  2. AlexE

AlexE Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

Testade lite och verkar ha samma problem. Loggade ut, stängde alla flikar, startade om browsern, gick in på facebook och var fortfarande inloggad. Testade även att döda processen med adv task killer utan resultat. Kan vara en bugg i stock browsern, jag har inte prövat med någon annan.

Det du kan oröva är att rensa sparade lösenord och se till att browsern inte sparar din inloggningsdata för facebook. Settings - privacy and security - remember passwords samt clear passwords.

Lycka till.
    Sent from my A500 using Tapatalk

3. jai134

jai134 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Tack så mycket!

4. jai134

jai134 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Skrev frågan som edit 2 i första posten. Vet inte riktigt varför. Blev väldigt otydligt iallafall. Har nån märkt samma sak som jag med vissa personers status-uppdateringar?

5. felixdroid

felixdroid Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    61

MINA ENHETER

Se till att den är inställd på "senaste" och inte "toppnyheter", är den det så kommer det upp saker som de flesta kommenterat ist för det senaste grekerna :)

6. jai134

jai134 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Fattar. Fattar däremot inte var jag hittar den inställningen. Öppnar jag inställningarna för socialjogger ser jag inte dom alternativen någonstans. Är det socialjogger du menar?