Hade tur och behöver nu hjälp! :)

Diskussion i 'Blade' startad av MeemSenco, 31 jul 2011.

1. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Tjena!

Åkte till Elgiganten idag för att kolla om dom hade någon blade som min polare kunde köpa, dom hade en kvar och han tog den direkt, sätter oss i bilen, han packar upp den och känner att den är alldeles för plastig och vill då byta mot min Hero, och självklart gjorde jag det, så nu sitter jag här med en Blade och vet inte mycket om roms till bladen och sådana grejjer.

Vilken är den ultimata romen man skall köra om man vill att det skall gå snabbt?

Är det något speciellt som brukar pajja på den? nått man bör vara försiktig med?

Tackar i förhand

//Nybliven Blade ägare :)

2. Evian

Evian Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    285

MINA ENHETER

Finns många liknande trådar om du bläddrar lite.
    CM7 ska väl vara snabbast men GSF stabilast...

Kör själv GSF Beta 13 och den funkar bra.

3. pete

pete Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    66

MINA ENHETER

cm7 här, verkar som att vissa har en drös problem med buggar medan andra klarar sig så gott som helt utan, funkar hur bra som helst för mig. Den enda jag kan tänka på är att LPP brukar FC direkt efter boot, och det är ju knappast ett problem med tanke på hur sällan jag startar om, men sedan så är allt rock solid (anv dock nästan aldrig gps så vet inte hur det ligger till med den, var lite strul med den i tidigare nightlies, samt att jag kör rc1an med gammal libaudio.so så FM-radion är paj för mig men tror det är fixat i nyaste versionerna).

Angående byggkvaliteten så skulle jag säga att knapparna kan ses som den stora bristen, lite plastiga och kanske kan ge efter efter en tid. Har sett några poster om powerknapp som pajat. Har haft min i drygt 10 månader och alla knappar fungerar än så länge, men vi får väl se... bör påpeka att jag ej använt luren så aktivt som jag misstänker att många gör.

4. Antion

Antion Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

jag fick in smuts vid högtalaren, så siliconade igen skitn.. tur så syns smutsen so hann in bara i ute i solen

5. evil_ed

evil_ed Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

CM7 med launcher pro plus är det snabbaste av de rom och launchers jag testat på :-)