halebop abbonemang

Diskussion i 'Telia, Fello & Halebop' startad av ErsdaHL, 30 mar 2012.

1. ErsdaHL

ErsdaHL Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

har ett halebop abbonemang som går ut i juni och nu ringde dom idag å snackade om något med 3 månader uppsägnings tid eller om jag ville fortsätta ha abbonemang, vill inte ha abbonemang utan kontantkort. Frågade honom om det och sa att jag behöver inte säga upp mig nu idag om jag inte ska behöva betala för 3 månader till men det verkar ju som att det är just det jag kommer behöva göra eller??

2. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 370
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Uppsägningstid gäller från det datum du säger upp abonnemanget. Så låt säga att du säger upp abonnemanget 1a Juni så kommer det avslutas i Augusti. Så säg upp det nu för att vara på den säkra sidan.

3. ef98dpa

ef98dpa Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    53

MINA ENHETER

Om det funkar som på min tid(6år sedan) så kan man, när abonnemanget gått ut, omvandla det till ett kontantkort, hos samma operatör, utan uppsägningstid eller kostnad.

Efter det kan man sen portera över till annan operatör(Abb eller kontantkort) om man önskar utan uppsägningstid/kostnad.

//D

Sent from my LT26i using Tapatalk

4. Cupcakes

Cupcakes Mobilberoende Moderator

Mottagna gillanden:
    8 370
    Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre, Telia, Telenor
    Telefon:
    iPhone 15 Pro Max
    Nu för tiden kommer du sällan förbi uppsägningstiden. Den faktureras då istället i en klumpsumma om du inte avslutat abonnemanget och omvandlingen inte gäller från det datum abonnemanget avslutas. Tybärr tror jag Halebop gör lika.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk