jag som är ny här på detta forum är väldigt nyfiken på denna telefon. Kan man se filmer på den som på ex spica? har märkt att skärmen har bra upplösning är den kapacitiv eller resistent (stavning)? tycker ni mobilen är seg? och om de kommer en 2,1 uppdatering till denna? tack på förhand !
Den har kapacitiv skärm och du kan se film, men du kan få mycket mer telefon för pengarna nu för tiden. Alternativ du bör titta på är: - Huawei U8220 - Acer Liquid - Nexus One De har lite olika prisklasser, men där hittar du nog de telefoner som ger mest för pengaran just nu...
va o prövade Acer liquid idag.. tyckte den va liiiiiite stor? , och ja gillar inte att den inte har ex trackball. Nexus one lite dyr enligt mig? o ja har ingen speciell lust att beställa en genom nätet. Huawei med 2,5 jacK? nej tack
Jag använder knappt min trackball ändåså Men iaf, vänta till nya Hero kommer, med en möjlig fysisk tangentbord och säkert lite roligare hårdvara Btw, Hero kan inte lira xvid/divx, måste konvertera filmerna först.
trackball använder man om man har skrivit något klantigt i ett sms eller mail för att flytta markören ett steg eller två. Mer blir det inte
HTC MAGIC ACER LIQUID Rekommendar Liquid om du är '' noob '' riktigt snabb och enkel telefon. Är du lite mer kunnig så ska man köra på magic då man kan roota och sedan flasha det , blir som ett hero och bättre Fast utan 5MPX och 3,5 Men du sparar 1000kr