Håller Lumia 925 än?

Diskussion i 'Windows, datortillbehör & komponenter' startad av scsi, 12 aug 2014.

1. scsi

scsi Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Hej!

Är sugen på att ge Windows Phone en chans till (hade en Lumia 800 i ett halvår när den släpptes) och var först inne på att skaffa en 930. Dock såg jag att den inte stödjer en av mina absoluta favoritfunktioner med Windows Phone, nämligen Glance.

Så kvar finns 925. Håller denna modell än? Jag är numera en ganska casual telefonanvändare och bryr mig inte så mycket om specs, så länge allt faktiskr ser bra ut och flyter på. Enligt recensionerna så verkar 925 uppfylla mina krav (förutom trådlös laddning, men det verkar vara enkelt att modda in), men får den fortfarande alla updates? Har ni stött på nyare appar som inte har fungerat bra?

2. MeemSenco

MeemSenco Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    24

MINA ENHETER

Jag köpte mig en 925 för någon månad sedan då jag längtade tillbaka något enormt till WP efter att ha kört Android ett tag och jag tycker helt klart 925 håller än, moddat in trådlös laddning och allting flyter på helt grymt, den var även först med att få någon stor uppdatering för ett tag sedan, Nokia lovar ju 36 månaders stöd.
    Har dock tänkt på att byta till 930 när jag skall förlänga mitt abonnemang men skulle egentligen inte behöva det då 925:an fungerar riktigt bra.

3. scsi

scsi Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Tack, det var precis vad jag hoppades på att höra.
    Jag tycker att 930 är snyggare (och naturligtvis tekniskt överlägsen), men jag kan inte fatta att de inte kunde få till Glance på den, speciellt med tanke på att den dessutom saknar en notification led. Med Glance hade det inte varit nån tvekan.