Handcent, problem med tomma menyer i ZTE Blade(Orange San Francisco).

Diskussion i 'Frågor och support' startad av lono, 20 okt 2010.

1. lono

lono Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    88

MINA ENHETER

Jag kör stock orange(enda jag gjort är att låsa upp operatörslåset) och jag kan inte komma in i "message settings" på Handcent. Om jag kör long press på ett meddelande så kommer det upp en "Message Options"-meny som i standardprogrammet, men menyn är tom.
    Så jag kan alltså inte se meddelande rapporter eller detaljer.
    Samma om jag är i huvudmenyn och trycker menu-hårdvaruknappen och sen "More", då kommer det bara upp ett blankt fält. Ska det vara så?
    Annan grej är att jag inte kan klistra text i meddelanden. Long pressar jag textraden, så kommer det upp en pop up menu "Edit", men den är också blank.

EDIT: Känns som om jag dubbelpostade lite nu då jag fick svaret att det bara är ett grafiskt fel i en annan tråd:https://swedroid.se/forum/showpost.php?p=291329&postcount=692
    Men skulle fortf uppskatta en lösning om någon har det, då jag inte hittat någon färgkombo än som funkar.

EDIT2: Hm, jag antar att det löste sig av sig själv. Om man fipplar lite med themes och färg, så kan jag se menyerna. Iofs så försvann de igen en gång till, men kom tillbaks när jag bytte igen. Hur som helst, problemet är väl löst.

Last edited: 20 okt 2010