Problem: Handelsbanken app fungerar ej

Diskussion i 'Xiaomi Mi 11 / Mi 11 Pro' startad av Adr1aniii, 11 okt 2023.

1. Adr1aniii

Adr1aniii Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    178
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Någon som har problem med Handelsbankens app på Xiaomi eller vet hur man löser det här felet?

Bifogade filer:

2. marcusjj

marcusjj Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    123
    Tyvärr ingen lösning på ditt problem.

Men jag testade tanka ner appen på min. Den funkar den klockrent utan felmeddelande.
    Jag kör Xiaomi Eu 14.0.6.0 på en 11 pro.

3. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 174
    Det där beror på att du har en app som ligger som en overlay på skärmen, det borde gå att hitta i inställningarna vilken app det kan vara (jag har själv Samsung och har haft liknande problem en gång i tiden).

Adr1aniii och jnsson gillar detta.
  4. Adr1aniii

Mottagna gillanden:
    178
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Jag har återställt hela telefonen och installerade om Handelsbankens app men det verkar inte fungera, jag kör Xiaomi EU 14.0.11.0.

Laddar jag ner versionen innan då är det inga problem, bara med senaste uppdateringen.

photo_2023-10-12_10-18-28 (2).jpg photo_2023-10-12_10-18-28.jpg

5. Heleg

Heleg Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 174
    Jag föreslår att du kontaktar Handelsbanken och rapporterar problemet inte minst eftersom det fungerar med den föregående versionen. Det låter i mina öron som en bugg som de lyckats introducera...

6. Adr1aniii

Mottagna gillanden:
    178
    Telefon:
    Pixel 8 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Pixel 8 Pro
    ROM:
    Stock
    Har kontaktat dom flera gånger igår och idag men ingen lösning än, och det verkar inte som fler har det problemet så det är kanske bara med min mobil.

7. Håcke

Håcke Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    54

MINA ENHETER

Skumt, har alltid funkat för mig , 11T Pro, däremot tappar appen bort inloggning till snabbsaldo ibland.

8. raukstah

raukstah Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0
    Operatör:
    Halebop, Tele2, Telia
    Telefon:
    Xiaomi 11 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop, Tele2, Telia
    Telefon:
    Xiaomi 11 Ultra
    Info:
    Nova.
    Telefon 2:
    Google 8 Pro
    Info:
    Nova.
    Telefon 3:
    Google 7 Pro
    Info:
    Nova.
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 9 Ultra
    Info:
    Nova. Knappt rört den, dock.
    Mhm, har exakt samma problem, verkar som jag ser det endast vara med den nyaste uppdateringen och gäller typ endast xiaomi 11 serien, förstår inte varför och vad som är skillnaden, testade t.om och stänga av skärmen bakpå, har xiaomi 11 ultra, men får exakt samma problem och gillar då man pratar med handläggarna på handelsbanken och dom ba... "JÅÅÅ, VA?" "VI HA DÅ INGEN HANDELSBANCK APP LOLLL" "uh, jo, ni har en applikation för mobiltelefoner" "NOPE VI HAR INGEN"... "okej, visst, då var det ju ett rätt menlöst samtal" "VILL DU RATA IMG???" "va?" "JA ASSÅ GE MIG BRA BETYG SNÄLLA" "riiiight"... absolut noll hjälp från dom där nissarna, med tanke på att det inte är en übergammal lur, kör android 13 afaik, har för mig dom klippte 11 serien helt från android 14, men oavsett... tror då dom pumpade ut anti-huawei patchen så blev det nå tjabbel med den här dreeten också... sorgligt med en tekniker som inte vet att dom har en app, dock... hände fler än en gång, sen gav jag upp... 3 månader senare :')

Beställde en uhm, xiaomi 13 ultra, (såg dom hade släppt en global rom) ba för att se om dom lattjar med den också bara för den ansluter till .cn domäner, liksom, hur USA kan det här landet bli egentligen, puststönflåsflåsflås. Ska bli intressant o kik te... i öhm, januari någon gång, om den dyker upp dvs ;)

Mvh. Chris

9. Lelluh81

Lelluh81 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Jag har exakt samma problem med frugans Mi 11 ultra, provade dessutom att uppgradera till HyperOS 2.0 från miui 14. Kör Xiaomi.eu rom. Innan jag påbörjar ominstallation då hon har "en miljard" bilder och appar, vet någon om det fungerar med globala versionen eller någon annan miui release?