"Hantera Program" hänger sej

Diskussion i 'Blade' startad av Corn, 2 maj 2011.

1. Corn

Corn Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Tidigare idag fick jag ett meddelande att det var "Dåligt med utrymme" i telefonen. Så jag tog bort några appar jag inte använder och flyttade några appar från telefonen till SD-kortet.

Den fortsatte att klaga, så jag startade om telefonen. Den fortsätter ändå och om jag trycker på notifikationen som säger att jag har för lite diskutrymme så står den bara och laddar, inget händer. Jag har testat att starta om telefonen både en och två gånger, utan resultat.

Just nu har jag 14,32MB på telefonen och det är då mer än jag har haft på ett par veckor i alla fall. Den har aldrig klagat förr. Den enda app jag har installerat de senaste två veckorna är för några dagar sedan en app på mindre än 2MB.

Hjälp skulle uppskattas. :) Jag har en ZTE Blade med Android 2.2.

2. ChipZ

ChipZ Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Brukar klaga när det är under 20M ledigt för mig

3. Corn

Corn Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu säger den, som den gjorde tidigare idag också, att SMS-minnet är fullt och att jag måste ta bort gamla innan jag kan få nya. Hur kan det vara så när jag har över 14MB ledigt samt har tagit bort ett antal sms tidigare idag.

EDIT: För mej verkar det vara 15MB som är gränsen. Men jag tycker att det är konstigt att den inte kan ta emot sms om man har mindre än det. :O

Last edited: 2 maj 2011