Hantera Program laddar extremt segt

Discussion in 'Desire - Frågor och problem' started by Anwar93, Apr 27, 2010.

1. Anwar93

Anwar93 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

När jag går in på "Hantera Program" så ser man inte att det laddar, men efter dryga 20sek kommer det upp. Om inte efter längre tid. Vet någon varför?
    Samt att när jag trycker upp något, så tar det någon 100dels-sekund innan mobilen reagerar till skillnad från när jag just fått den och mobilen svara direkt!?

2. xistan

xistan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du provat att starta om telefonen? Upplever detta emellanåt med min Desire när jag använt den flitigt en hel dag. Jag skulle gissa att det kan bero på att telefonen har många processer laddade i minnet och ont om ledigt minne för systemet.

3. Bobbsan

Bobbsan Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Ladda ner ett task manager program så ser du om det är mycket processer igång, Och om det är många processer som är igång kan du bara stänga av dom, testa detta o se om det flyter på :)

4. Anwar93

Anwar93 Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Enligt myhtcdesire så ska man inte använda en Task Manager. Men jag klicka iaf in en till mobilen och använder den nu.
    Starta samt om mobilen, och nu drar "Android System" 23% istället för de 94% de drog innan. Så starta om va ett väldans bra tips!

Last edited: Apr 27, 2010