Har 2st 8" ( Kina) Android 2.1 Tablets- Ena säljes

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av aPadman, 19 nov 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. aPadman

aPadman Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej
    Ber om ursäkt om jag klampar i klaveret och sätter in en sälj annons här, men hittade ingen annan plats.

Jag var i Kina (Shenzhen) förra veckan och köpte 2st iRobot 8" med Andriod 2.1, jag säljer den ena, ny i kartong ( förutom att jag kollat att den funkar, och installerat svenskt tangentbord ), spontan kommentar, detta är INGEN iPad...tunga 3D spel funkar inte då grafikprocessorn inte är av samma klass men dom funkar till det vanliga, surfa, YouTube, Spotify, epost, Facebook, enkla spel mm.mm
    den har APK installer, men jag vet inte om dom är rootade. kan tyvärr inte få micken eller kameran att fungera, men dom finns fysiskt.
    den har samma gedigna aluminium skal som iPad, men tro inte att det är en iPad (på gott och ont).
    min egen kör jag som Media spelare i Bilen, tex Spotify är så jäkla litet på min SE X10.
    du kan få köpa den för 1500:- jag betalade 1200:- i Kina och har spenderat åtskilliga timmar till att kolla att den funkar tillfreställande. har ett års garanti, men den gäller i Kina....

Kan eposta den fullständiga specen, om du vill ha den.

Ni får tycka vad ni vill om 1500:-, men här är annonsen på Blocket, där jag tar 1750:-, skulle vara kul att sälja en till en Swedriod medlem...aPadman är ett konto jag öppnat nu och tänkt "släcka" när jag sålt den ena, men ni får självklart mitt riktiga namn vid affär.

http://www.blocket.se/stockholm/APad_8__Andriod_2_1_Platta_30766568.htm?ca=11&w=1

2. jaskow

jaskow Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Swedroid forum > Övrigt > Off Topic > Köp & Sälj

3. bjoli

bjoli Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    120

MINA ENHETER

Tråd flyttad.