Problem: Har jag fått ett måndagsexemplar?

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Johanboyboy, 8 apr 2012.

1. Johanboyboy

Johanboyboy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Tjena!

Nu måste jag reda ut om jag har fått ett måndagsexemplar av telefonen eller inte.

Allt flyter på i telefonen väldigt bra, förutom när det kommer till spel.

Jag har flera stycken spel som laggar när jag spelar, och då behöver de inte vara de mest krävande. Det roliga är att mina kompisar som har Desire samt Samsung Galaxy s2, hos dom laggar inte Defender, det laggar hos mig.

Även: Soulcraft THD och Glowball laggar.

Jag har hört att det kan vara så att det krävs en uppdatering för att det ska sluta lagga, att spelen kanske inte funkar med tegra 3?

Har någon av er som läser detta varit med om något liknande när ni kommer till spelen i telefonen?

Airattack HD part 1 laggar dock ingenting och flyter på hur bra som helst.

I Swedroids recension så skrev dom att det inte fanns någon tillstymmelse till något lagg, inte ens i de mest krävande spelen.

Kan tillägga att jag gjorde en fabriksåterställning bara för att se så att jag inte hade gjort något konstigt, men det var precis likadant efteråt ändå.

2. misewixe

misewixe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    31

MINA ENHETER

Normalt, då flesta sitter med en fw version på 1.26. Recensenterna har nog fått fw version 1.27 därför laggar det mindre hos dem.

Vi får helt enkelt vänta på en OTA från HTC/nvidia, då det är allmänt känt att tegra 3 drivisarna inte är helt OK.

du får spela iRunner så länge... om det inte laggar det med, förstås ;)

Last edited: 8 apr 2012