Diskussion: Har någon här försökt reklamera note för black clipping problemet?

Diskussion i 'Galaxy Note - Allmänt' startad av danwhistler, 25 okt 2012.

1. danwhistler

danwhistler Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    70

MINA ENHETER

Hej!

Jag går själv i tankarna att försöka reklamera telefonen eftersom problemen med skärmen och övergångarna i svart är på påtaliga när man kollar vissa filmer att dom är direkt osebara stundvis. Det är givetvis irriterande eftersom den stora skärmen är en av de starka fördelarna.

Hur känner ni inför det här? Är det någon som provat att reklamera eller går i samma tankar? Räknas det som mjukvarufel eller är det fysiskt skärmen som är kass? Det har inte blivit bättre med uppdateringar.

Kör senaste tyska orginal romen.

2. yooz1e

yooz1e Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    51

MINA ENHETER

När jag köpte Noten på Telia, December förra året så upptäckte jag detta problem med övergången till svart väldigt snabbt med kameran, och sedan i film/serier. Det.var väldigt illa med kameran så jag gick tillbaka dagen efter och krävde en ny lur, efter lite om och men så fick jag mig en ny lur. Problemet fanns dock även på denna, dock betydligt lindrigare, men kameran var problem fri tack å lov.

För övrigt har jag för mig att jag läst om en work around fix för övergång till svart i film nyligen. Kolla igenom dom tre första sidorna kanske du hittar den.

3. danwhistler

danwhistler Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    70

MINA ENHETER

Okej! Men du brydde dig aldrig om att reklamera den andra? Jaa det finns ett program som försämrar svärtan men lindrar clipping problemet, men det känns inte riktigt okej att behöva göra om jag funderar igen. Det hade varit intressant att se hur hårt Samsung motsätter sig reklamation pga detta fel!

Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2