Har nån fått sin Galaxy S från mobilgiganten?

Diskussion i 'Galaxy S' startad av Big Mike, 21 jun 2010.

1. Big Mike

Big Mike Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Är det någon som beställt sin Galaxy S från mobilgiganten.se och fått den än? Eller det kanske bara är jag som är dum nog att beställa där ifrån? :P

Har skickat mail till dom å frågat om min telefon är skickad eftersom dom byter datum 5ggr om dagen, men dom svarar typ aldrig.

2. CaptainC

CaptainC Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Du är inte ensam om att vara dum nog :P . jag har klyddat med dem sen i mars! Då jag beställde en SE Vivaz men bad om ångerätt då telefonen inte funka (vägra starta) och badf då om en desire istället. men efter som att desiren aldrig dök upp (trots att flera återförsäljare hela tiden fick in dem) så bad jag i mitten av mej att få ångra hela skiten. jag har trotts allt redan fått betala 3 förhöjda m,ånadsagifter plus alla inträdes och uppläggningsavgidter utan att få någon telefon. men de sa att de inte kunde göra det och då bad jag dem om Galaxy S istället. det stod från början på deras sida att den skulle komma 16 juni sen ändrade dem till 17 och senare samma dag till 29 och sen tillbaka till 17 på en och samma dag. när jag pratade med dem i torsdags sa det att de inte hört något om någon försening och att de skulle få in telefonen . på fredag morgon ändrade lev datum till 30 juni och jag slängde iväg ett mail och ifrågasatte hur fan alla andra butiker kan få in telefonen och inte dem och då fick jag ett mail där det stod så här:
    men inte har man fått någon utskicks bekräftelse eller hört något från dem. Har sett att den har en sida på fejan så man kanske ska å med och trashtalka dem, mitt betyg på prisjakt kommer inte bli högt.

3. inact_0035

inact_0035 Guest

Edisa Zaimovic har lurat er.

4. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har inte betalt telefonen än så jag klara mig nog, det ända jag har förlorat är väll tid och att vara fast med en SE C905 :P

5. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu fick jag precis ett mail ifrån dom.

Har jag inte fått telefonen innan fredag så kommer jag avbeställa skiten, vägrar dom av nån anledning får jag väll kontakta konsumentverket eller nått...

6. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Kan sätta en bärs på att vi inte kommer få se vår telefon denna vecka, jag undrar vilka leverantörer företaget har då de flesta andra återförsäljare lyckas få telefoner till försäljning men inte mobilgiganten. Men visst kan förseningar inträffa.

7. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

8. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag har inte heller fått någon orderbekräftelse förhoppningsvis får vi det senare idag eller senast imorgon. Jag håller tummarna extra för din skull eftersom du krånglat med dom så länge! Detta är ju helt klart första och sista gången jag handlar av mobilgiganten.

9. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Har de telefonerna inne som det står på deras hemsida så borde ju ett utsick göras idag och beroende på vart man bor få dem i morgon. själv bor jag i samma stad som företaget (malmö) men de har sin order/lager i helsingborg. om de nu har telefonerna så ser ja ingen anledning till varför de inte ska hinna få iväg dem innan 18.00 . Sist de skicka något till mej så fick jag bekräftelsen innehållandes kollinummer 17.36 och då hade jag paketet dagen efter. . Frågan är väl om de verkligen har telefonerna eller om de bara ändrat för att lugna ner pöbleln :)
    Kan inte vara lätt och va Ediza på kundtjänsten.

10. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Absolut inte, jag har lust att ta ut mina aggressioner på mobilgiganten som jag får från vissa sura människor som ringer till mig på jobbet. Hade dom haft telefon kundtjänst hade dom fått höra ett å annat kan jag lova. ;)

11. CaptainC

Mottagna gillanden:
    2 319

MINA ENHETER

Min telefon är skickad nu! :) Ser ut som jag blir skyldig alla en bärs :) . Inatt krockar väl posten chaffis och lasten brinner upp :P

12. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Härligt! Jag har inte fått någon orderbekräftelse än men får väll förhoppningsvis en inom kort.

13. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu har jag fått min orderbekräftelse!

14. inact_0035

inact_0035 Guest

Varför vill mobilgiganten att man ska betala 240kr varje månad och inte runt 500 kronor istället? luktar scam.

15. SteamBoy-RR-

SteamBoy-RR- Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Gratulerar alla är värda en SGS om man nu vill ha den, ha så skoj i morgon :teeth:

P.S det borde vara en mänsklig rättighet :cool:

16. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det beror väll på hur många månader du vill betala?

17. inact_0035

inact_0035 Guest

Såg det haha, visste inte man kunde ha musen över.

18. Big Mike

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Nu vet du det iallafall ;)