Har upplösningen på emulatorn betydelse?

Diskussion i 'Frågor och support' startad av fleischer444, 13 apr 2010.

1. fleischer444

fleischer444 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Har kört igång en emulator och köpt lite apps tills releasen av Desire imorgon men så slog mig tanke. Har upplösningen på emulatorn någon betydelse? Just nu har emulatorn 320pix i upplösning medans min Desire kommer ha mycket mer. Kommer som appen jag laddar ner vara för den upplösning som jag har på emulatorn?

2. swipe

swipe Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Programmen ska anpassas automatiskt efter din skärmupplösning, har dock hört att X10 har problem med detta p g a dess stora skärm. Hade det varit så att programmen var modellspecifika hade du blivit uppmärksammad om detta, tror jag. För att ytterligare göra dig säker på saken så har jag själv köpt program via emulatorn till min N1 och det fungerade utan problem.

Last edited: 13 apr 2010
  3. fleischer444

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Trevligt då behöver jag inte köpa dom igen :). Går det att spara dom appen jag köper och använda igen när man köper en ny telefon eller blir dom låsta till min desire?

4. droidgren

droidgren Senior Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    153
    Telefon:
    Google Pixel 6 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Google Pixel 6 Pro
    Betalappsen kopplas till ditt Google konto (Google checkout) så det spelar ingen roll på vilket system du kör dem på. Market kommer dessutom ihåg vilka betalapps du har köpt så du behöver bara gå in på market och ladda ner dem igen.

5. fleischer444

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Riktigt trevligt. Tackar för hjälpen.