Hello Någon som har testat att spela upp HD filmer på en P-5110 ? Jag har försökt att få detta att fungera och jag konstaterar att det släpar väldigt när man kör HD Särskilt när man streamar Videos via hemnätverket trotts att man lyckats få 50Mb buffer i Xbmc. Är det för klen hårdvara helt enkelt?
Använder köpta MX player Pro till förnöjelse på 5110:an, märker inget lagg varesej 720 el. 1080 via Telia routern. Go tur.
för mig har det aldrig någonsin hackat varje fall. däremot ser jag då tusan ingen skillnad på hd och vanliga dvd. samma urursla svärta
varför vill man spela upp en fullHD på en 10" skärm ? Ok om det är enda versionen man har, men det känns lite overkill.
processorkraften räcker väl till förmodar att du kör i 1420 mhz. du kanske kör "slut" på minne, stäng ner allt som kan tänkas köras i bakgrunden.
min är orginal, så nej. jag kör inte 1420mHz på den. Har faktiskt inte ens tänkt tanken på att överklocka. Gjorde det när jag körde CM10.2 men inte sen jag gick tillbaka till orginal. Jadu, för att kunna njuta fullt ut av HD så bör man väl ändå ha en tv på typ 40+" Känns lite som overkill på en platta med 10" där en vanlig xvid ser lika bra ut. Kan, kan man väl frågan var vad poängen med det var