http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=789830 Hittade den här Sense HD romen. Och nu lite frågor till er som är lite mer kunniga.. * Funkar den på en x10 mini pro när boatloadern ( som jag förstår så är det den som är problemet? ) är upplåst? * Isf, Hur gör man för att få det att funka? * Kan jag gå tillbaka till den gamla SE "looken" senare om jag skulle tröttna? Tack på förhand!
när väl bootloadern i X10/X10 mini/X10 mini pro är upplåst så lär vi nog se en uppsjö av olika rom's.
Ja! Men kan nån svara på dom andra frågorna då? * Hur gör jag för att få romen att funka? * Kan jag gå tillbaka till den gamla SE "looken" senare om jag skulle tröttna? * Isf, Hur gör jag?
Fortfarande är denna romen endast för desire. Installerar du andra roms så kan du göra en nandroid-backup på din nuvarande rom innan du installerar någon annan så du kan gå tillbaka till den gamla.
Ett litet "program" som kan köras innan operativsystemet startar. Vilket gör att man kan installera in andra versioner av operativsystemet aka roms