Hej!
Har nyligen köpt en mini pro och både gillar och ogillar den.
Är det någon som vet om man kan använda/om det finns ett annat headset, alltså själva hörlurarna egentligen? Jag tycker att dom är totalt värdelösa. Dåligt ljud, dom sitter löst (var ute på en promenad och hela tiden gick jag och pillade med dom så att dom inte skulle ramla ur) och varje gång man nuddar sladdarna så hörs det jätteväl i öronen.... Dåligt.
Sedan undrar jag om det här med bakgrundsbild. När jag försöker ändra till en bild på till exempel min hund, så beskär jag först bilden, men sedan när resultatet visas så är det så himla inzoomat att man bara ser nosen eller halva huvudet. Detta är alltså bilder som jag har tagit med telefonens kamera. Ska jag behöva minska dom i storlek eller vad?
Min tidigare Sony Ericsson visade ju hela bilden, och då var skärmen till och med mindre... Dåligt.
Sen till sist, hur kan jag få till en Swedbank-app? Funkar den bara till iPhone (dum fråga kanske). Jag sökte efter Swedbank men fick bara fram Bankroid typ, och gillade inte riktigt den, eller så fattade jag bara inte hur man gjorde med den. Kan man göra överföringar mellan egna konton med Bankroid, eller är det bara till för att kolla saldo?
Skulle bli jätteglad för lite hjälp här, jag är värsta rookien!

Click to expand...