Headset/Handsfree

Diskussion i 'Defy/Defy+' startad av Ike, 14 jan 2012.

  1. Ike

    Ike Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jan 2012
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjena alla!

    Har precis införskaffat mig en Motorola Defy+ och letar nu efter ett headset/handsfree då det som följer med är lite medelmåttigt. Har kollat runt på olika sidor för att hitta något som kan leda en i letandet, men vill höra vad ni har för erfarenheter direkt i användandet.

    Så vilket headset/handsfree använder ni till eran Defy+ och vad tycker ni om det? Fungerar media kontrollen på den om ni har de på ert headset/handsfree?

    Trevlig helg och med vänliga hälsningar / Ike
     
  2. goateye01

    goateye01 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2011
    Inlägg:
    891
    Mottagna gillanden:
    183
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact
    SonyEricsson MW600 när det är aktuellt för musik.
    SonyEricsson PV710 för enbart tal.

    MW600 är suverän då mottagarenheten innehåller egen radio och 3,5 mm uttag. Där sätter du i valfri utrustning, dvs hörlurar, högtalare m.m.
    Min BlockBuster på stranden är suverän. Spotify i telefonen och livet är skönt :)
     
  3. enorlin

    enorlin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag kör snarlikt goateye01 -- MW600 resp. VH410 som är billigt o bra. Har provat en del andra, knappar och annat har alltid funkat som väntat.
     
  4. iNDePeNDeNt

    iNDePeNDeNt Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 mar 2010
    Inlägg:
    336
    Mottagna gillanden:
    40

    MINA ENHETER

    Kör oxå MW600. Funkar fint.. Dock sugen att hitta något snarlikt MW600 fast med brusreducering då ljuden från jobbet (industri) förstärks för den jag pratar med då jag jobbar. Ett plus till är att dom fungerar ypperligt som hörelskydd och stänger ute ljudet lagomt mycket (slipper ta ur dom när jag måste prata med kollegorna). Min har överlevt 3 telefonbyten och fler lär det bli. :-)