Headset till HTC Incredible S

Diskussion i 'Incredible S' startad av jk1980, 26 aug 2011.

1. jk1980

jk1980 Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej.. Tänkte höra med er som använder annat Headset/Handsfree än det som följde med..
    Vilka som fungerar 100% när det gäller alla snabbknappar osv..? Vill ha ett med riktigt bra ljud och Sennheiser lockar till köp.. Även Jabra har ju ett par i billigare prisklass.. Var inne på The Phone House och frågade.. Men dom visste inte vilka som fungerar bra till Incredible S.. Vissa fungerar ju bättre till Iphone och en del har annan kontakt, även att det är 3.5 mm.. Så vilket headset använder ni andra ? :)

Last edited: 26 aug 2011
  2. eal

eal Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21
    Telefon:
    Huawei P30 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Huawei P30 Pro
    Själv kör jag ett par gamla Sennheiser CX400 kopplade till ett Jabra BT3030. Funkar klockrent.
    :)

3. _Richie_

_Richie_ Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Köpte ett par Bluetooth Sony Ericsson MW600 hörlurar till min Sensation, fungerade galant så jag rekommenderade tjejen att köpa samma hörlurar till sin Incredible och de fungerade lika bra till hennes lur.

Kostade 399kr på El giganten.

4. Terrawatt

Terrawatt Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    195
    Telefon:
    OP8T

MINA ENHETER

Telefon:
    OP8T
    Hej!
    Jag kör Samsungs HF för galaxy S2 och deras senaste modeller. De passar HTC riktigt bra och har mycket bättre ljud. Trådbundet dock.
    Produkten hittar du här

5. Terrawatt

Terrawatt Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    195
    Telefon:
    OP8T

MINA ENHETER

Telefon:
    OP8T
    MW600 har jag också testat till flera av mina modeller. MW600 har dessutom samma laddare som till incredible s (Micro USB) Bra ljud.
    Jag hade dock problemet förut att de kopplades ur automatiskt och en restart av telefonen blev tvunget. Men SOE kanske har fixat det problemet nu