Hej då X10 Mini

Diskussion i 'X10 Mini/Mini Pro' startad av Stajlerboy, 10 nov 2010.

1. Stajlerboy

Stajlerboy Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Dags att gå vidare. Gillar min X10 Mini jätte mycket. Den var min inkörs port till Android världen. Det är en jätte bra mobil. :)
    Men den gjorde också att jag blev sugen på mer och som ni alla vet är X10 mini ganska begränsad när det gäller appar och så.
    Så nu har jag införskaffat mig en Samsung Galaxy S :D som tack vare sin underbara skärm och Android 2.2 så klarar jag av dom appar jag inte kunde använda på X10 Mini och betydligt mycket mer minne att installera appar på.
    Visst jag saknar storleken på X10 Mini men allt det andra är mer värt för mig.

Jag kan varmt rekommendera X10 Mini för alla som tvekar att köpa en att den är en suverän inkörs port till Android.
    Tack för mig ville bara dela med mig lite av vad X10 Mini har gjort för mig. Den gav mig mer smak av Android. <3

2. Droid130

Droid130 Guest

Hej!

Huvudsaken man är nöjd!.
    Lycka till!.

Av nyfikenhet....
    Vilka appar,prog.var det som du ville men inte kunde använda i X10 Mini?.

Mvh

3. Stajlerboy

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Dom flesta kanske man kan använda i X10 mini men det uppstår kompabilitets problem som hela bilden inte syns, laggigt och så vidare. Sen har ju SGS multi-touch och en helt otrolig skärm.

4. Droid130

Droid130 Guest

Ok!.
    Var bara nyfiken på vilka det var!.

Lycka Till!

5. Stajlerboy

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Okej. Tack så mycket. :D

6. gualm

gualm Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    598
    Operatör:
    Vimla! + Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25

MINA ENHETER

Operatör:
    Vimla! + Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S25
    Jag har en pro och har gått i samma tankebanor som du men jag har lyckats köra App2SD (1,5gb att installera apps på - satte själv gränsen där) samt gått runt qvga bergänsningen. Jag kan dela ut mitt internet som hotspot genom barnacle. Hastigheten i processon är maxad med setCPU. Det enda jag inte har är flashstöd men vad jag förstår så är de nära att knäcka bootloadernpå XDA så snart är inte det ett problem :-)
    Jag hade tidigare en 3gs och tänkte köpa fyran men jag tyckte inte den var värt alla dom pengarna. Min rootade pro är hetare än min jailade 3gs
    Hoppas galaxyn är värd cashen <3

Sent from my U20i using Tapatalk

7. Mizz Mezz

Mizz Mezz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4

MINA ENHETER

Kan säga att jag förstår dig.
    Än så länge håller jag hårt i min mini pro men ena ögat sneglar på en HTC Desire.

Nån gång framöver så.......

8. Stajlerboy

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

@Gualm: Än så länge så är den värd cashen i alla fall. :D

@Mizz Mezz: Ja, man blir ju sugen så jag slog till. Desiren var ju svår att få tag på ett tag men nu verkar komma tillbaka på hyllorna. Jag tror garanterat att du kommer bli nöjd om du väljer att uppgradera i framtiden. :D

Sent from my GT-I9000 (SGS) using Tapatalk

9. djjokke

djjokke Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    376
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4

MINA ENHETER

Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Samsung Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    iPad Air 2020
    Går i samma tankebanor som många andra här. Har en Mini Pro och verkligen älskar tangentbordet och formatet, men skulle nog kunna tänka mig att offra det för en större skärm med högre upplösning och lite bättre hårdvara (och gärna bättre batteritid). Jag ger mycket för att det ska se snyggt ut på hemskärmen och det går visserligen att få det relativt snyggt även på Minin, men det finns betydligt större möjligheter att fixa och trixa när man har en större skärm.

Mitt abonnemang går ut i maj och då blir det med all säkerhet en ny telefon. Men precis som TS säger är Mini/Mini Pro/X8 väldigt bra lurar om man är ny med Android :)